Adopcje bulterierów, aukcje BULL-BAZAREK
  [ Twoje IP to: 54.80.93.19 ]
  
PolishEnglishCzechFrenchGermanRussian
  
bulteriery do adopcji, kliknij i zobacz
 
 Forum  •  Aukcje  •  Szukaj  •  Rejestracja  •  Kontakt  •  Zaloguj 
bulterier
bulterier, bull terrier, bullterrier

Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: dragonh3art
Sro 30 Gru, 2009 16:45
Biały pies, Wrocław
Autor Wiadomość
#smo
Bywalec



Pomógł: 1 raz
Posty: 129
Skąd: Oleśnica/Wawa
Aukcje Użytkownika: 0

Wysłany: Sro 12 Lis, 2008 21:11  Biały pies, Wrocław


Cytat:
Witam szukam dobrego domu i kochajacych opiekunów dla mojego półtorarocznego bullterriera. Z powodu zmiany naszej sytuacji życiowej zmuszeni jesteśmy poszukać nowych opiekunów dla psa. Pies urodził sie w maju 2007 roku. Pochodzi z bardzo dobrej hodowli, po rodzicach championach. Jednak nasz pies został wycofany z hodowli z powodu wady zgryzu. Przed adopcją zostanie wykastrowany aby wyeliminować zainteresowanie potencjalnych pseudohodowców. Jest w bardzo dobrej kondycji, pod stałą opieka weterynaryjną, ma komplet szczepień. Wychowywany w domu z ogrodem, jednak mieszka z nami w domu, nie moze stale przebywać na dworze, przyzwyczajony do domowego ciepełka. Może zamieszkać w mieszkaniu. Dobrze dogaduje sie ze swoją rówieśnicą, kundelkiem o podobnych gabarytach. Bawią się ze sobą i w zabawie nigdy nie zrobił jej krzywdy. Na spacerach nie wszczyna bójek z innymi psami jednak na swoim terenie nie toleruje drugiego psa. Z suczką się dogada. Jest bardzo energiczny i żywiołowy. Potrzebuje codziennego spaceru lub porcji ruchu w zabawie. Jednak nie powinien trafić do domu z małymi dziecmi. Jest za silny. Może przewrócić małe dziecko w zabawie. Ale świetnie bawi się z 10cioletnim synem znajomych. Chłopiec wychodzi z nim równiez na spacery, poniewaz pies jest nauczony ładnego chodzenia na smyczy, nie ciagnie. Psa oddajemy z powodu małego dziecka. Pies swoją siłą i niepohamowaną radością może mu zrobić krzywdę. A nie chcemy go izoloważ od zycia rodzinnego. Dlatego szukam nowych opieków, którzy mają juz starsze dzieci. Oczywiści może trafić do domu bez dzieci. Proszę o kontakt tylko powaznie zainteresowanych osób. Psa oddamy za darmo jednak tylko do naprawdę dobrego domu. Pies ma super charakter, jest typowym, wesołym i zabawnym bullem. Uwielbia przytulanie i gdyby mógł, spałby z nami w łózku. Osby znajace rasę wiedzą o czym piszę. Jeśli ktos ma czas i warunki dla bulla to znajdzie w nim kochającego i przesympatycznego towarzysza. tel 605 567 996










Link do allegro: http://www.allegro.pl/ite...brego_domu.html

Na razie nie odbierają telefonu, ktoś z wro zna może psa?

Edit: pies znajomy, mamy już wiadomości na temat psa, nie ma pośpiechu, pies będzie w poniedziałek kastrowany i właściciele nie mają strasznego ciśnienia na jego oddanie.
Jestem w nimi w kontakcie
_____________________________
"Zwierzęta w ogrodzie patrzyły to na świnię, to na człowieka, potem znów na świnię i na człowieka, ale nikt już nie mógł się połapać, kto jest kim"

Orwell "Folwark zwierzęcy"

 
 
 
    
kas82
Poczatkujący
kasia & jamal



Pomogła: 3 razy
Posty: 33
Skąd: POZNAN - UK-MK
Aukcje Użytkownika: 0

Wysłany: Sro 12 Lis, 2008 23:10  


fajny jest ten psiak, kurcze szkoda ze nie ma manie w polsce to bym z mila checia go zabrala, moj szczyl mialby przyjaciela, mam nadzieje ze znajdzie fajny dom, :mrgreen:
_____________________________
Don't get mad, get even. /Woody Allen/
 
 
 
    
adrian
Nowicjusz
lexusek



Posty: 5
Skąd: Bydgoszcz/Malmo
Aukcje Użytkownika: 0

Wysłany: Sob 15 Lis, 2008 13:53  


My bysmy go wzieli bo bardzo nam sie podoba,ale odradzacie 2 samcow pod jednym dachem:/
_____________________________
Przyjaciel na zawsze!!!!
 
 
 
    
^dragonh3art
Administrator
Cerber & Negra & Landryna



Pomogła: 11 razy
Posty: 2193
Piwa: 541/1238
Skąd: z drugiej strony monitora
Aukcje Użytkownika: 0

Wysłany: Sob 15 Lis, 2008 14:00  


własciciele pisza, ze chcą go wykastrowac, to musiał bys spytac sie kogos co zna sie, na psychice samca bulla kastrata (jak wtedy ten charakter sie zmienia, no bo wiadomo nie ma taki samiec juz tylu męskich hormonów itp. więc masa opini jest, ze pies taki stacje się łagodniejszy i nie ma skłoności do dominacji na płaszczyżnie pies-pies) - czy wtedy gdy są dwa samce razem i jeden jest wykastrowany, to czy stosunki miedzy nimi wyglądaja inaczej niz między niewykastrowanymi dwoma samcami... ja w tej kwestii doświadczenia nie mam i nic Ci mądrego nie podopowiem... tylko co mi może sie wydawac, ze jest inaczej wtedy, no bo nie ma rywalizacji i raczej kastrat powinien sie podporzadkowac drugiemu samcowi itp - ale to moje przypuszczenia, dlatego musiałbyć sie upewnic i pogadac z kimś kompetentym co ma doświadczenie, lub miał wylastrowanego samca bulla - jak pisałam wcześniej

jest temat poruszający te sprawe tutaj na forum:
http://www.bulterier-foru...p?p=36453#36453 zapraszamy do dyskusji
_____________________________


"Najgorszym grzechem nie jest nienawiść, ale obojętność, bo jest nieludzka..."
- George Bernard Shaw

 
Ostatnio zmieniony przez dragonh3art Sob 15 Lis, 2008 19:31, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
    
Rozrabiaraa
Nowicjusz
Kala & Prezes



Posty: 7
Skąd: z Oświęcimia
Aukcje Użytkownika: 0

Wysłany: Sob 15 Lis, 2008 14:13  


Maciek (od Gerdy) mój znajomy dobry z tej samej miejscowości jest zainteresowany adopcją psa w jego wieku, właśnie białego. Porozmawiam z nim dzisiaj i się tu jeszcze zgłoszę :)
_____________________________
"Jestem Zwykłym Śmiertelnikiem Co Obcuje Wciąż Z Piekłem..."
Peja - Panie

POSTAW MI PIWO ! ODWDZIęCZę SIę ;p

 
 
 
    
#Basta
Stały Bywalec



Pomogła: 3 razy
Posty: 197
Piwa: 134/52
Skąd: Katowice
Aukcje Użytkownika: 0

Wysłany: Sob 15 Lis, 2008 14:17  


A pies jest znów do adopcji? Jak to teraz wygląda?
 
    
Rozrabiaraa
Nowicjusz
Kala & Prezes



Posty: 7
Skąd: z Oświęcimia
Aukcje Użytkownika: 0

Wysłany: Sob 15 Lis, 2008 15:52  


Jak to znów? to on już poszedł na adopcje? mam nadzieję, że nie bo rozmawiam teraz z Mackiem i Maciek jest skory do wzięcia go do siebie..
_____________________________
"Jestem Zwykłym Śmiertelnikiem Co Obcuje Wciąż Z Piekłem..."
Peja - Panie

POSTAW MI PIWO ! ODWDZIęCZę SIę ;p

 
 
 
    
Rozrabiaraa
Nowicjusz
Kala & Prezes



Posty: 7
Skąd: z Oświęcimia
Aukcje Użytkownika: 0

Wysłany: Sob 15 Lis, 2008 15:57  


~~~~Rozrabiaraa~~~~ 15:55:14
podoba ci sie ten ryjek?: d

Maciek Gerda 15:55:58
Tak ..:d jest super..cały czas tam dzwonię

SMO jak wejdziesz do tego tematu to proszę odezwij się tu na temat tego psiaka, albo odezwij się do mnie na gadu 7135199, bo jak widzisz wyżej facet się napalił :)
_____________________________
"Jestem Zwykłym Śmiertelnikiem Co Obcuje Wciąż Z Piekłem..."
Peja - Panie

POSTAW MI PIWO ! ODWDZIęCZę SIę ;p

 
 
 
    
#smo
Bywalec



Pomógł: 1 raz
Posty: 129
Skąd: Oleśnica/Wawa
Aukcje Użytkownika: 0

Wysłany: Sob 15 Lis, 2008 16:15  


Jak pisałem wyżej, pies na razie NIE JEST do adopcji, dlatego też zniknęło jego ogłoszenie z allegro. Proszę zainteresowanym przedstawić temat Frytki i Tomka.
Właściciele psa zdecydowali się z nim popracować
_____________________________
"Zwierzęta w ogrodzie patrzyły to na świnię, to na człowieka, potem znów na świnię i na człowieka, ale nikt już nie mógł się połapać, kto jest kim"

Orwell "Folwark zwierzęcy"

 
 
 
    
Bull Position
Poczatkujący
I LOVE BULLTERRIERS



Posty: 47
Piwa: 7/2
Skąd: Kielce
Aukcje Użytkownika: 0

Wysłany: Sro 19 Lis, 2008 16:37  


Ponieważ nie było mnie w kraju przez tydzień, nie moglam wypowiedzieć sie w tym temacie wcześniej. Pies pochodzi z mojej hodowli, i zaznaczam niektórym detektywom
, że pies nie krył i nie będzie, nikt na nim kasy nie robil i nie będzie, mimo że ma świetne pochodzenie. Piesek jest z mojego miotu C, po Alisie i Activiorze. Odsunięty przeze mnie z hodowli poniewaz ma spory przodozgryz. Ma wspaniały charakter i nie jest agresywny. Mieszka u mojego brata, gdzie wydawało sie pozostanie do końca swojego psiego żywota. NIESTETY :-| Szukamy mu nowego domu, ponieważ można smialo powiedzieć , że Macho ma ADHD ;-) a rodzinę mojego brata przerosla masa obowiązków , ktore na nich spadły w ostatnim czasie. Nie jest to tylko przyjście na świat małego dziecka , ale praca od rana do wieczora.
Szukamy mu domu, gdzie przyszły właściciel będzie miał sporo czasu dla tego miłego psa.
Pozwoli mu sie wyszaleć i dać upust energii. On kocha dlugie wędrówki, bez wzgledu na pogodę. Będzie wykastrowany w ten czwartek. Zainteresowanych prosze o kontakt ze mną. Proszę pamietać , że wybierzemy dla niego jak najlepsze warunki, ktore dany kandydat musi spełnić. Tylko dla osób poważnych i pełnoletnich , nie na utrzymaniu rodzicow.
Jeżeli są pytania, chętnie na wszystkie odpowiem, jeżeli będe umiała.....
Bardzo dziękuję za pomoc Jackowi i Edycie :!:
_____________________________

 
10 
 
 
    
  Wyświetl posty z ostatnich:     
Odpowiedz do tematu
 
Dodaj temat do:  Temat dla Wykop  Temat dla Facebook  Temat dla Wyczaj.to Temat dla Gwar  Temat dla Delicious  Temat dla Digg  Temat dla Furl  Temat dla Google  Temat dla Magnolia  Temat dla Reddit  Temat dla Simpy  Temat dla Slashdot  Temat dla Technorati  Temat dla YahooMyWeb  Temat dla Nasza Klasa Temat dla Blip  Temat dla MySpace  Temat dla Twitter  Temat dla Flaker  Temat dla Grono.net  Temat dla Gadu-Gadu Live  Temat dla Status GG  Temat dla Poleć  Temat dla Forumowisko 
Zezwolenia Opcje
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Losowo wybrane tematy » Bulteriery już w swoich domach
Jumpbox
Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Mały biały pies....kolejny do wziecia...
Demonique Bulteriery już w swoich domach 18 Sro 14 Paź, 2009 13:50
Gość
Brak nowych postów Bulloholicy Wrocław
paulaxxxd Po godzinach 1 Sro 03 Lip, 2013 12:13
Anita
Brak nowych postów Olsztyn - Wrocław
zoska1987 Potrzebny transport 8 Pon 03 Lut, 2014 16:38
zoska1987
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Legnica\Wrocław-Katowice
Małgosia Potrzebny transport 0 Pon 25 Lut, 2013 15:36
Małgosia
Brak nowych postów OFERTA: Wrocław, Strzelin - Warszawa
Usługa transportowa
Jacek Szott Oferuję transport 0 Nie 07 Kwi, 2013 19:36
Jacek Szott


 
bulterier, bull terrier, bullterrier
Strona wygenerowana w 0,17 sekundy. Zapytań do SQL: 27
              
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group. Mapa forum BULL-BAZAREK | Polityka Prywatności