Adopcje bulterierów, aukcje BULL-BAZAREK
  [ Twoje IP to: 54.226.175.101 ]

PolishEnglishCzechFrenchGermanRussian

bulteriery do adopcji, kliknij i zobacz

Forum  •  Aukcje  •  Szukaj  •  Rejestracja  •  Kontakt  •  Zaloguj 
bulterier
bulterier, bull terrier, bullterrier

Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: dragonh3art
Pon 20 Wrz, 2010 23:56
Diego - wspaniały pies (w typie amstaffa) - Zielona Góra
Autor Wiadomość
Hekate
Nowicjusz

Aukcje Użytkownika: 0

Wysłany: Nie 01 Lis, 2009 17:57  Diego - wspaniały pies (w typie amstaffa) - Zielona Góra

Diego – wspaniały pies (w typie amstaffa) - Zielona Góra

Jestem wolontariuszką w Zielonogórskim Schronisku dla Zwierząt i od kilku tygodni zajmuję się wyprowadzaniem, głaskaniem i przypominaniem komend temu uroczemu jegomościowi na zdjęciach poniżej, który ma na imię Diego. :-D
Jak w tytule Diego jest wspaniałym psem o wspaniałym charakterze.
Przyszłemu właścicielowi(właścicielom) odwdzięczy się ogromną miłością i wiernością.
Założyłam mu wątek, ponieważ zależy mi by Diega adoptował dobry człowiek zakochany w amstaffach, chodź Diego nie jest stuprocentowym amstaffem, to jednak jego charakter naprawdę odzwierciedla tą rasę. 8-)
Jest to niezwykle radosny pies i gdy komuś zaufa, odda mu serce całkowicie. Potrafi docenić każdą minutę spędzoną z człowiekiem.
Mój podopieczny jest psem silnym i energicznym, dlatego przyszły właściciel powinien lubić spędzać czas na ruchowych zabawach z psem :bubblegum:
Oprócz tego cechuje go ogromna radość na widok człowieka, zwłaszcza, jeśli już go trochę zna (wiem coś o tym, bo jak tylko Diego mnie zobaczy piszczy, szczeka i skacze z radości). Kolejnym jego atutem jest fakt, iż jest sprytny i inteligentny, szybko się uczy (od razu skapował, że szelest woreczka = smakołyk) umie trzy komendy: „siad”, „leżeć” i „daj głos”, ale nowy właściciel mógłby go nauczyć o wiele więcej, bo jest psem chętnym do współpracy.