Adopcje bulterierów, aukcje BULL-BAZAREK
  [ Twoje IP to: 3.85.245.126 ]
  
PolishEnglishCzechFrenchGermanRussian
  
bulteriery do adopcji, kliknij i zobacz
 
 Forum  •  Aukcje  •  Szukaj  •  Rejestracja  •  Kontakt  •  Zaloguj 
bulterier
bulterier, bull terrier, bullterrier

Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: dragonh3art
Pią 14 Wrz, 2012 22:04
Szczecin- znaleziono bullke
Autor Wiadomość
#Bea
Poczatkujący


Posty: 32
Piwa: 21/5
Aukcje Użytkownika: 0

Wysłany: Sro 29 Sie, 2012 10:29  Szczecin- znaleziono bullke


http://tablica.pl/oferta/...#c1b237aa;r:;s:

kopiuję z tablica.pl
W dniu 28.08.2012 r. do Kojca Puk w Gryfinie trafiła zadbana sunia. Ma na sobie obrożę i szelki. Jest bardzo wystraszona i smutna. Została znaleziona przy ul. 11-go Listopada w Gryfinie. Jeśli ktoś ją rozpoznaje prosimy o pilny kontakt





 
    
#xena
Bardzo Uzależniony
Xena & Mafi Team



Pomógł: 2 razy
Posty: 792
Piwa: 267/258
Skąd: wlkp
Aukcje Użytkownika: 0

Wysłany: Sro 29 Sie, 2012 17:53  


cudowna chudzinka pasowała by do naszej sfory :mrgreen: :lol: :mrgreen: :lol:
_____________________________

 
 
 
    
Bogna
Zaangażowany


Posty: 490
Piwa: 56/233
Skąd: Wrocław
Aukcje Użytkownika: 0

Wysłany: Sro 29 Sie, 2012 18:02  


oj, widzę, że Przemkowi już ślinka leci ;-) :mrgreen:

cudna! pewnikiem się zagubiła....mam nadzieję, że szybko wróci do swojego domku! ;-)
_____________________________
"Bulteriery to najsympatyczniejsze psy na świecie, ale chwilami dostają kuku na muniu"
Autor: Jonathan Carroll

 
 
    
#xena
Bardzo Uzależniony
Xena & Mafi Team



Pomógł: 2 razy
Posty: 792
Piwa: 267/258
Skąd: wlkp
Aukcje Użytkownika: 0

Wysłany: Sro 29 Sie, 2012 18:07  


Bogna napisał/a:
oj, widzę, że Przemkowi już ślinka leci


Bogna ,Ty mnie już dobrze znasz....
_____________________________

 
 
 
    
#bull-gang
Stały Bywalec
Gabi, Zuzia i iwa grozna


Pomogła: 8 razy
Posty: 250
Piwa: 41/60
Skąd: SZCZECIN
Aukcje Użytkownika: 0

Wysłany: Sro 29 Sie, 2012 21:21  


Bulinka juz w Nadziei:). ciezko przezywala schron wiec na szybko trzeba bylo reagowac. Puki co wystraszona, wychudzona, sztywna. jest malutenka.taka mini mini :)
na dniach bedzie wiecej info dotyczace jej charakteru i wymagan - bedziemy na biezaco uzupelniac w miare mozliwosci czasowych .

Z informacji. ogolnych - Dosc dlugo blakala sie po wsiach gdzie ja przepedzano jak Ogra, na widok mezczyzn wpada w panike, niemilosiernie smierdzi wioska, sloma, kurzymi odchodami, poza wychudzeniem i bardzo sztywnym chodem nie widac ze w sladow nekania czy ran, zabki koszmarne, modzele. ladna ma dosc skore jak na swoje przezycia . Glowke sliczna, oczka typowo bulikowe.
generalnie jest cudowna i cudaczna.

jesli ktos by chcial mala wesprzec choc drobnym datkiem to prosimy o wplate na Nadzieje Amstaffa z dopiskiem - bulinka, czeka nas wizyta u weterynarza, badania krwi, moczu, oplacenie hotelu.
jesli dobra dusza chcialaby zakupic malej dobrej jakosci karme to prosimy o kontakt meilowy- ustalimy szczegoly i ewentualny adres wysylki.
Imienia malutka jeszcze nie ma- to rowniez z czasem bo dzis musialysmy sie sprezac z organizacja wszystkiego
_____________________________
www.bull-gang.pl
www.happy-dog.pl

 
 
 
    
Bogna
Zaangażowany


Posty: 490
Piwa: 56/233
Skąd: Wrocław
Aukcje Użytkownika: 0

Wysłany: Sro 29 Sie, 2012 23:40  


...czyli nie- zgubiona tylko porzucona :cry: kolejna bidna, schorowana i pewnie wyeksploatowana suńka :-/

grosik chętnie prześlę tylko muszę poczekać do wypłaty małża- do 10...niestety...taka lajfa...
proszę o nr konta - będę pamiętać o małej.

co do imienia to pasuje mi do niej : Lenka, Luśka lub Inusia :mysli: :lol:
_____________________________
"Bulteriery to najsympatyczniejsze psy na świecie, ale chwilami dostają kuku na muniu"
Autor: Jonathan Carroll

 
 
    
Rudamania
Poczatkujący


Posty: 56
Piwa: 8/1
Aukcje Użytkownika: 0

Wysłany: Pią 31 Sie, 2012 09:54  


Bogna mamy podobne skojarzenia bo u mnie w domu wymyślili Inka , Seta i Java ( jedno się zgadza ) Sunia jest przeurocza. Wytrzymuje wszystkie zabiegi kosmetyczne ( była kąpana o 4 nad ranem bo nie sposób było wytrzymać smrodu ) Zupełnie inaczej zachowuje się w mieszkaniu i na zewnątrz. Fakt do mężczyzn -wycofana, przerażona ( chociaż mojego syna byka wita już machającym ogonkiem ) Wie co to łóżko i wie co to posłanie . Fajnie reaguje na smaczki. W domu utrzymuje czystość , nie niszczy, nie robi hałasu. Z psami idealna wytrzymała wczoraj zaloty upierdliwego shit-zu - a uwierzcie jest On upierdliwy. Generalnie przy 5 psach w jednym pokoju nie reagowała na nie leżała i spała ( chrapie niemiłosiernie ) Mamy taką małą platoniczną miłość mój mix astka zakochał się w bullince i najchętniej by ją ukochał ale Ona jakoś nie bardzo tego chce. Polizała go po mordce i wzrokiem odprowadziła na miejsce.. Na spacerach jest przerażona ( załatwia potrzeby i ciągnie do domu ) Staramy się ja powoli przyzwyczajać do ulicy , samochodów, ludzi itp. Bardzo lubi się przytulać i siedzieć na kolanach ale tylko u kobiet!! Hmmm...nie wiem co jeszcze tutaj napisać. aaaa dzisiaj mała będzie miała sesję zdjęciową więc nowe fotosy będą na dniach :) Generalnie jak na razie pies ideał!!
 
    
Bogna
Zaangażowany


Posty: 490
Piwa: 56/233
Skąd: Wrocław
Aukcje Użytkownika: 0

Wysłany: Pią 31 Sie, 2012 11:38  


:lol: i oby tak zostało- to szybko znajdzie domek! ;-)

a Inusię zgapiłam od forumowej Lukrecji, która ma adoptowanego Mefista i przepiękną suńkę właśnie Inusię - trikolorkę, która jest cudowną, spokojną dziewczynką, a w której się cichaczem podkochuję ;-) :mrgreen: :mrgreen:
_____________________________
"Bulteriery to najsympatyczniejsze psy na świecie, ale chwilami dostają kuku na muniu"
Autor: Jonathan Carroll

 
 
 Autor postu otrzymał 1 piw(a)
 
    
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
#lukkrecja
#lukkrecja
Stały Bywalec
Ina, Mefisto [*], Zuza & Billy



Posty: 198
Piwa: 68/217
Skąd: Lubliniec / śląskie
Aukcje Użytkownika: 0

Wysłany: Pią 31 Sie, 2012 11:55  


Inusie są kochane :)
wiem, bo mam jedną w domku ;)

mnie podoba się IGA :)
_____________________________


 
 
    
Rudamania
Poczatkujący


Posty: 56
Piwa: 8/1
Aukcje Użytkownika: 0

Wysłany: Pią 31 Sie, 2012 12:45  


Mała w przyszłym tygodniu idzie do weta (musimy zrobić jej wszystkie badania ) jeżeli ktoś z Was mógłby wesprzeć Nas choćby grosikiem, będziemy bardzooo wdzięczni. Nasza sytuacja finansowa z każdym dniem robi się coraz gorsza. Mała także potrzebuje dobrej karmy żeby nabrała ciałka. Każda pomoc będzie dla Nas wielkim wsparciem.
10 
 
    
  Wyświetl posty z ostatnich:     
Odpowiedz do tematu
 
Dodaj temat do:  Temat dla Wykop  Temat dla Facebook  Temat dla Wyczaj.to Temat dla Gwar  Temat dla Delicious  Temat dla Digg  Temat dla Furl  Temat dla Google  Temat dla Magnolia  Temat dla Reddit  Temat dla Simpy  Temat dla Slashdot  Temat dla Technorati  Temat dla YahooMyWeb  Temat dla Nasza Klasa Temat dla Blip  Temat dla MySpace  Temat dla Twitter  Temat dla Flaker  Temat dla Grono.net  Temat dla Gadu-Gadu Live  Temat dla Status GG  Temat dla Poleć  Temat dla Forumowisko 
Zezwolenia Opcje
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Losowo wybrane tematy » Bulteriery już w swoich domach
Jumpbox
Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Znaleziono zwłoki bulteriera
Sosnowiec
sisay Sprawy pilne i priorytetowe 42 Pon 09 Cze, 2014 12:17
chees85
Brak nowych postów Znaleziono bulteriera w Chorzowie
Złośnica Bulteriery już w swoich domach 2 Wto 12 Kwi, 2011 12:51
dragonh3art
Brak nowych postów Znaleziono bulteriera w Wilamowicach
dragonh3art Bulteriery już w swoich domach 2 Pon 31 Paź, 2011 09:52
Bull Ania
Brak nowych postów Znaleziono bulteriera w Łodzi
dragonh3art Bulteriery już w swoich domach 6 Nie 27 Kwi, 2014 00:18
dragonh3art
Brak nowych postów Carmen szuka domu - TTB SZCZECIN
TTB Łukasz Terriery typu bull, oraz mixy TTB 3 Wto 19 Lut, 2013 16:16
bull-gang


 
bulterier, bull terrier, bullterrier
Strona wygenerowana w 0,15 sekundy. Zapytań do SQL: 26
              
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group. Mapa forum BULL-BAZAREK | Polityka Prywatności